Hoe kan ik contact met jullie opnemen? Hoe gebruik ik het ticketsysteem?

Gewijzigd op Di, 9 Dec om 12:10 PM


De klantenservice is niet bereikbaar van 24 december 2025 tot en met 26 december 2025 en van 31 december 2025 tot en met 1 januari 2026.



Onze klantenservice is bereikbaar via het ticketsysteem. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (7:00 tot 15:30 uur).


Je kunt ook ons contactformulier gebruiken. Gebruik hiervoor de knop "Nieuw supportticket" op de supportpagina - of klik hier om een ticket aan te maken.


Geef ons zoveel mogelijk informatie als u een ticket aanmaakt, zodat we uw vraag gericht kunnen beantwoorden en snel een oplossing kunnen vinden.


Je kunt de status van je ticket controleren door te klikken op "Controleer ticketstatus" op de helppagina of hier.


We zijn niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren